MOTOCLUB SUECA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CALENDARI MATINALS 2010

+3
taxan-aly
susi
Fran6
7 participantes

Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Fran6 Lun Ene 25, 2010 10:27 am

CALENDARI MATINALS 2010 Motoclubgandiacalendario2010
Fran6
Fran6

Mensajes : 256
Fecha de inscripción : 08/12/2009

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  susi Miér Ene 27, 2010 8:02 pm

voldria yo saber perq no esta el dia 1 de mayo ficat en el calendari cuant el maru y yo digerem q se ficara
cuant monanarem li recalcarem a pepe q eutingera en comte y en cara mos va dir no patiu esq no el podem disar a soles pa plorar
susi
susi

Mensajes : 55
Fecha de inscripción : 09/12/2009
Edad : 57
Localización : favara

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  taxan-aly Jue Ene 28, 2010 2:19 pm

TRANQUILITAT I BONS ALIMENTS !!! Haura segut una errada d'impremta , affraid pale pale
taxan-aly
taxan-aly

Mensajes : 42
Fecha de inscripción : 19/12/2009

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Pepeito Miér Feb 03, 2010 10:22 am

Estimats Amics Basketball Basketball

Me vaig quedar en la reunió hasta que soles n'erem 10, sis discutint amb CAMI king i els de la taula. affraid

Me vaig arrimar i els vaig preguntar com habia quedat la cosa, perque imaginaba que no ho tindrien clar, i així era, li vaig recalcar que el 1 de maig feiem festa nocturna i que el primer finde de setembre feiem altra volta festa el dissabte i el diumenge la matinal, i vaig vore com ho rectificaba de la fulla perque ho tenia mal apuntat.

Ara be, si despres de ell modificar-ho en la fulla, no ho han posat en el calendari, jo no puc fer res. Suspect Suspect

Ademes els vaig recomanar que enviaren la fulla als clubs per a que revisaren les dades i poder subsanar errrors antes d'imprimir.

cyclops cyclops Pero se pot vore, que no em podeu deixar asoles. No No
Pepeito
Pepeito

Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 10/12/2009
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  GT Jue Feb 04, 2010 11:06 am

El tema dels calendaris esta posan-se imposible. Hian molts motoclubs, tots volen tindre rao, es un foio, i al final de segur que eixen coses mal. Qui te la culpa? ZAPATERO!!!!

Mireu lo que han enviat els de PALMERA

LES INFORMO DE LO OCURRIDO DADO QUE EL AÑO QUE VIENE SOYS VOSOTROS QUIENES HACEIS LOS CALENDARIOS:

Queria informarles de que me he llevado una decepción al ver que en el dia 15 de agosto donde tenia lugar mi matinal,el MOTOCLUB GANDIA han puesto a FORTALENY en el calendario sin presentarse a la reunion y sin haber contado conmigo y ademas ponerlo delante de mi sin nunca haber estado dicho pueblo en el calendario .

Quiero aclarar que por un error de ellos ahora somos dos en el mismo dia en el calendario y que en las normas oficiales la antiguedad da preferencia y deberían haberlo comunicado almenos.

En fecha de hoy 31 de Enero de 2010 que he recogido los calendarios he hablado con el presidente y me ha dicho que eso se quedo cerrado ese dia, en cuando yo estuve alli y nadie mas pidió esa fecha. Luego me he puesto en contacto con Rafael el de FORTALENY y me ha confirmado que el no estuvo en la reunion, que con un solo e-mail que mando al MOTOCLUB GANDIA le fue suficiente para apropiarse de una fecha que ya estaba ocupada.

Espero que para el año que viene apoyeis mi postura ante todo; y sino para que sirven las reuniones?


Jo crec que els del MOTOCLUB GANDIA..... L'AN CAGAT fins al fondo.

GT

Mensajes : 78
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Pepeito Jue Feb 04, 2010 11:58 am

GT escribió:LES INFORMO DE LO OCURRIDO DADO QUE EL AÑO QUE VIENE SOYS VOSOTROS QUIENES HACEIS LOS CALENDARIOS

Sabeu a qui se referix quant diu eixe "vosotros"?? GT saps a qui se referix?

Perque si es referix al MotoclubSueca, crec que ni Luis, ni Susi, ni jo diguerem res de repetir en la organització del calendari.
Pepeito
Pepeito

Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 10/12/2009
Edad : 45

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  luis Jue Feb 04, 2010 9:14 pm

bueno aso de donar la nota es segit.
vinc de replegar els calendariets
y segons el q mel a donat q es segre el de les motos ( toni)
ma comentat q pepe li va dir cuant sa caba la reunio q mosatros fariem el calendari q ve
per aixo sedonen per aludits q mosatros el farem, detotes les maneres dema en la reunio
esparlara.
una bona idea per a llevar problemes per al calendari es el q vullga apuntarse q asolte 50€
y abore si nian tans xulos com pa reclamar tots els drets del mon q pareixen abogats en tant de
dret, proposem lo de cotisaro cada scu q asolte la mosca y a pitar tot el mon b sense mes un saludo
del president
el marujo
luis
luis

Mensajes : 59
Fecha de inscripción : 09/12/2009
Edad : 58
Localización : favara

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Toni Buho Vie Feb 05, 2010 6:37 pm

Ye company's, sentint-ho molt aquesta nit no vos podré acompañar en el sopar del Motoclux. Aixina que ja mos vorém a l'altra. Sleep Sleep Sleep Sleep

Avuí toca cuidar a la meva queen queen i fer un poc Basketball Basketball Basketball
Toni Buho
Toni Buho

Mensajes : 201
Fecha de inscripción : 08/12/2009
Edad : 62
Localización : Sueca

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty EIXIDETA MOTERA 6-2-10

Mensaje  Toni Buho Vie Feb 05, 2010 6:45 pm

Ah per cert, si algú vol eixir demá, almorçar en Agres, ruta tranqui i tornar sobre les 13-13'30 aproximadament. La eixida a les 9 h. en la Repsol de la rotonda a Valencia. Cool Cool Cool Cool
Toni Buho
Toni Buho

Mensajes : 201
Fecha de inscripción : 08/12/2009
Edad : 62
Localización : Sueca

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty EIXIDETA MOTERA 6-2-10

Mensaje  Toni Buho Vie Feb 05, 2010 10:03 pm

Toni Buho escribió:Ah per cert, si algú vol eixir demá, almorçar en Agres, ruta tranqui i tornar sobre les 13-13'30 aproximadament. La eixida a les 9 h. en la Repsol de la rotonda a Valencia. Cool Cool Cool Cool

PEEEEEERROS, som moteros o bailarines. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Toni Buho
Toni Buho

Mensajes : 201
Fecha de inscripción : 08/12/2009
Edad : 62
Localización : Sueca

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  GT Lun Feb 08, 2010 10:10 am

Al respecte dels calendaris, hiavia gent en la matinal que tambe estaba calenta amb els de GANDIA, per posarse ells mateixa com a destacas en el tema del calendari.

Tambe els comentarem que nosaltres no teniem el perque de tornar a fer els calendaris, que s'encarreguen altres que hian molts que volen eixir en el calendari.

GT

Mensajes : 78
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Toni Buho Dom Feb 14, 2010 9:02 am

Hola bon dia a tots-es, supose que els calendaris de les matinals ja els tindrem en el Motoclub. Ahir se m'olvidá preguntar quí els té, pues solament es per ha saber a qui li tinc que demanar un parell de calendaris. Laughing Laughing Laughing

Bueno me imagine que la festa d'ahir s'acabaria be. Ja posareu fotos. Cool Cool
Toni Buho
Toni Buho

Mensajes : 201
Fecha de inscripción : 08/12/2009
Edad : 62
Localización : Sueca

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  luis Dom Feb 14, 2010 8:06 pm

Toni Buho escribió:Hola bon dia a tots-es, supose que els calendaris de les matinals ja els tindrem en el Motoclub. Ahir se m'olvidá preguntar quí els té, pues solament es per ha saber a qui li tinc que demanar un parell de calendaris. Laughing Laughing Laughing

Bueno me imagine que la festa d'ahir s'acabaria be. Ja posareu fotos. Cool Cool
toni els tic yo y traqil el divendres tenportare, sema olvidat dirteu cuant els arreplegi
el porti a la sede el divendres en el sopar tels done un saludo el marujo
luis
luis

Mensajes : 59
Fecha de inscripción : 09/12/2009
Edad : 58
Localización : favara

Volver arriba Ir abajo

CALENDARI MATINALS 2010 Empty Re: CALENDARI MATINALS 2010

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.